Poznańskie koziołki

piątek, 20 maja 2011

Witam wszystkich i zapraszam do lektury.

Mam na imię Maciej. Z wykształcenia jestem historykiem i wschodoznawcą, ale przede wszystkim pasjonuję się Poznaniem. Mieszkam w grodzie Przemysła od 1999 roku. Zakochałem się w tym mieście od samego początku. Postanowiłem więc podzielić się moją wiedzą i pasją z Państwem. Chciałbym zamieszczać na tym blogu teksty poświęcone historii, kulturze, sztuce i ciekawostkom, związanym z tym miastem. Będą to artykuły nie za długie, przystępne i mam nadzieję interesujące. Tematy poważne będą mieszały się z tymi mniej poważnymi, a historia z teraźniejszością. Zachęcam do czytania i zamieszczania komentarzy. Mam nadzieję, że nie zawiodą się Państwo i wspólnie odkryjemy, że Poznań naprawdę wart jest poznania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...